Новата кампања на „Версаче“ со редизајнирано лого

8 февруари 2019

Брендот „Версаче“ на Инстаграм ја најави новата кампања која ја направи во соработка со брендот за улична мода „Кит“ (Kith). 

За потребите на соработката, познатата модна куќа го редизајнираше своето лого и тоа за првпат во историјата. Како што имате можност да видите, во очите на Медузата се појавува името на уличниот бренд. 

Главно лице на кампањата е Бела Хадид, а зад фотографиите се потпишува Пјер Тусан. 

Луксузот е повторно дел од изразот на модната куќа, а новите парчиња се со урбана нота, не не помалку ексклузивни.

Во фокусот се крзнени бомбер јакни, тренерки, кожени панталони, одела со принт...

Златните детали повторно имаат посебно место во колекцијата, а складно со тоа и во кампањата.

Погледнете:

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Versace (@versace) onFeb 5, 2019 at 3:02pm PST

 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Versace (@versace) onFeb 6, 2019 at 11:50am PST

 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Versace (@versace) onFeb 6, 2019 at 12:05am PST

 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Versace (@versace) onFeb 7, 2019 at 12:50am PST

 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Versace (@versace) onFeb 7, 2019 at 8:37am PST

 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Versace (@versace) onFeb 7, 2019 at 1:49pm PST

 

Објавено:
8 февруари 2019
Категорија: 
Актуел
Прочитано:
435 пати