„Ферари“ влегува во модниот свет: Ревија одржана на лента за производство на автомобили

15 јуни 2021

„Ферари“ е компанија која постои веќе 74 години како дел од автомобилската индустрија, но од вчера стана и дел од модната.

Имено, компанијата одлучи да го прошири бизнисот и да стане конкурентен бренд и на модната сцена.

А своето модно деби одлучија да го направат во нивната централна фабрика во Маранела.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Ferrari Style (@ferraristyle)

Така, во една од халите, лентите за производство автомобили станаа модна писта. 

„Младите генерации имаат моќ да ја изразат енергијата и силата на брендот“, вели креативниот директор на колекцијата, Роко Ианоне, кој кариерата ја градеше во „Армани“, „Пал Зилери“, „Долче и Габана“

Креациите се со футуристичка естетика и во знакот на интензивни бои.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Ferrari Style (@ferraristyle)

Една од најдоминантните бои е секако црвената која е и заштитен знак на „Ферари“.

Со ова колекција, изработена од текстил со необичен изглед и текстура, со цел да се добие „пласитчен“ изглед, сакаат да ѝ се приближат на младата генерација.

Погледнете:

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Ferrari Style (@ferraristyle)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Ferrari Style (@ferraristyle)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Ferrari Style (@ferraristyle)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Ferrari Style (@ferraristyle)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Ferrari Style (@ferraristyle)

 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Ferrari Style (@ferraristyle)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Ferrari Style (@ferraristyle)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Rocco Iannone (@roccosrules)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Rocco Iannone (@roccosrules)

Објавено:
15 јуни 2021
Категорија: 
Мода
Прочитано:
98 пати